16 Ocak 2015 Cuma

FIRINDA KUZU KOL TANDIR.



Görüntüsü çok havalı değil ama, kolay bir işlemden sonra nefis bir yemek oluyor.
Lazım olan tek  şey güvenilir bir yerden alınmış nefis bir kuzu kol ve zaman .
Ben  daha evvel tandırı ,fırın poşetinde yapıyordum. aldığım kasap kesinlikle tandır poşette olmaz ,
o haşlama et tadında olur dedi .Bu sefer amcanın tarifini uyguladım. Bana eti fazla parçalamadan,
ve yağlarınıda temizlemeden verdi.
  Eti,  olduğu gibi tepsiye koymamı ve üstünü alüminyum folyayla kapamatmamı
söyledi pişme süresinin tam 2,5 saat olmasının gerektiğini belirtti Bende aynen tarife uydum .
Eşim ,Annesi Konya da oturuyor  oraya gittiğimizde etli ekmek yada kuyu tandır yeriz.
Övünmek gibi olmasın benim tandırımda aynısı oldu. Yanınada  güzel bir pilav ve ayran .
Başka bir şeye gerek yok
.
MALZEME. Bir Tane Kuzu Kol.

AFİYET OLSUN.
.



7 yorum:

  1. Selamlar iadeyi ziyarete geldim ki; kuzu tandır karşımda. Ellerinize sağlık nefis olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Ben teflon tencerede yapıyordum böyle de denemek lazım. Harika görünüyor eline sağlık Çiğdemcim.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sayfama bıraktığınız nazik yorum için teşekkür ederim. Ben de sayfanızı takibe aldım sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. yaaaaa bu da güzel oldumu şimdi. eşim birazcık egenin kıyısından köşesinden, otobur, ben boşnak etobur ama kazanan hep ben. hç bişeyden ölmezsem et yemekten ölcem:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım bizde de durum aynı ben Egeli ve Giritliyim Ot oburum Eşim Konyalı et obur idare ediyoruz.

      Sil
  5. en iyisini hep kasaplar biliyor, iyi yapmışsınız.

    YanıtlaSil
  6. hımm nefis görünüyor elinize saglık.Blog Yazarları etkinliginden geliyorum :)Sevgiler.

    YanıtlaSil