11 Nisan 2018 Çarşamba

TEREYAĞLI VE SARIMSAKLI GÜVEÇDE KARİDES


TEREYAĞLI VE SARIMSAKLI GÜVEÇ DE KARİDES 

MALZEMELER.


  • 500 Gr Cim cim karides 
  • 3 Diş sarımsak 
  • 2  Adet Kapya Biber 
  • 2 Adet Çarliston Biber 
  • 2 Baş kuru Soğan
  • 3 Adet domates 
  • 1 bardak Domates suyu 
  • 200 Gr Kaşar Peyniri
  • 1 Yemek Kaşığı Tereyağı 
  • 1 Cay Bardağı Zeytin yağı
  • Tuz 
  • Kekik 
  • 3Yaprak Defne yaprağı 
  • Karabiber
  • Yarım Limon suyu


YAPILIŞI.

Soğan, Sarımsak ve biberleri kızgın bir tavada soteliyelim daha sonra sırasıyla küp, küp doğradığımız domatesleri Karideslerimizi ve baharatlarımızı ilave ederek az biraz daha soteliyelim
  Domates suyumuzuda katarak 2, 3 dak, pişirelim
 son olarak  Güveç kaplarımıza pişen harcımızı paylaştıralım ben  3 güveç kabı kullandım. üzerlerine rendelediğim kaşarlarımıda koyarak 180 derece ısıttığım fırında üzerleri kızarana kadar pişirelim.
( isteğe bağlı limon suyunu koya bilirsiniz ben koydum lezzet vermesi için ben bir tatlı kaşığı süt kaymağı ilave ettim.)

AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder