17 Aralık 2012 Pazartesi

ZEYTİNYAĞLI İÇ BAKLALI ENGİNAR.



ENGİNARIN . İNSAN  SAĞLIĞINA KARACİĞERİMİZE NE KADAR FAYDALI OLDUĞUNU BİLMEYEN YOKTUR  MAYIS, HAZİRAN  AYLARINDA   ÇEŞME , URLA ENGİNARLARI ÇIKMAYA   BAŞLADIMI   MUTLAKA HER  HAFTA  MUTFAKTA  DEĞİŞİK BİR ÇEŞİTTE PİŞECEK  BİR  YANDAN DA KIŞ İÇİN,   DONDURUCUYA  KOYMA İŞLEMİ YAPILIR. 
ENGİNARI  KOYARKEN BİR KAÇ  POŞET İÇ BAKLA  KOYUYORUM   BU İKİSİ  BİR ARAYA GELDİMİ HARİKA BİR  TAT OLUŞTURUYORLAR.  BUGÜNDE MUTFAĞIMDA BU İKİSİNE YER VERDİM . BOL DERE OTLU    ÇOK İYİ  OLDU   ÇÜNKÜ   YEYİNCE  ANLADIK   ÖZLEMİŞİZ. 
 CANLARIM TARİF YAZMADIM  ÇÜNKÜ   HAZIRLANMIŞ VAZİYETTE  OLDUĞU İÇİN. 

AFİYET OLSUN...

3 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. ben de bu ikiliyi çok severim ve çok özledim.

    YanıtlaSil
  2. Pazarda az da olsa enginar satıldığını görmüştüm,tarifini görünce bir an bakla da çıktı sandım,meğer becerikli bir kadının dondurucusundan çıkmışlar :) Eline sağlık Çiğdem,ben de çok severim ama bu sene dondurucuya koyamadım.Mevsimi gelsin diye bekliyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bazen ikisini kombinliyorum, gerçekten güzel oluyorlar Çiğdemcim. Ellerine emeğine sağlık..

    YanıtlaSil