13 Aralık 2011 Salı

MAHLEPLİ KURABİYE.

MALZEMELER:
Bir yumurta.
3 Kaşık yoğurt,
125GR, yağ,
az miktar tuz,bir tatlı kaşığı maklep,bir paket dr. oetker kabartma tozu. harcı için ne arzu ederseniz ben kıymalı iç yaptım.
YAPILIŞI:
Malzemeleri
teker ,teker bir kaba koyarak yoğuralım, bu hamurdan küçük parcalar alarak ( ben yuvarlak şekil verdim nasıl arzu ederseniz.)
içine harçını koyalım ve yuvarlıyalım daha sonra galetaya buluyarak tepsiye dizelim 180. dercede ısıttığımız vırında pişirelim. DEĞİŞİK BİR TAT VE GÜZEL .
AFİYET OLSUN.

3 yorum:

  1. Çiğdem hanım merhaba, pazar günü yediğimde çok beğenmiştim zaten ve tarifini soracaktım, ben sormadan siz yazmışsınız. Ellerinize sağlık gerçekten değişik ve lezzetli bir tarif.
    Sevgiler,
    Sevilsen

    YanıtlaSil
  2. Çiğdem Hanım ne kadar un koyacağımızı yazmamışsınız. Eğer aldığı kadar un koyulacaksa hamurun kıvamı ne olmalı? yazarsanız sevinirim.
    Teşekkürler...
    Sevilsen

    YanıtlaSil
  3. Çiğdemcim; ellerine sağlık, Pazar günü de tatmıştık. Çok güzeldi her şey gibi:))

    YanıtlaSil